webspeed
Fra : anders larsen

Dato : 28-02-03 15:01

Hej
Jeg skal forbinde 2 pc´ere med webspeed, (uden router og switz)
kan jeg forbinde pc1 til kabelmodem via usb-port og pc2 til kabelmodem via
j45 stik og så køre netværk?
Eller skal netværkforbindelsen være mellem 2 netværkskort.
ps. der er lidt delte meninger når man spørger i teledanmark
hilsen
Anders

Fra : Sune Storgaard

Dato : 28-02-03 19:28

anders larsen 's insignificant opinion was stated in:
3e5f6bda$0$16101$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> [...]
> Eller skal netværkforbindelsen være mellem 2 netværkskort.
> ps. der er lidt delte meninger når man spørger i teledanmark

Hvis du ikke er forvirret kan du blive det af at læse disse:
http://kabeltv.dk/?UniversID=617
( Dansk sprognævn , se her!)

http://kabeltv.dk/?UniversID=618

Det korte af det lange er at det kan du godt ! Jeg går ud fra du får et
surfboard 4100 eller 4200 kabelmodem, den giver mulighed for 1 tilslutning
via USB og optil 31 via ethernet/netkort. Du skal så bare sikre dig at de
udbyder tilbyder mere end 1 IP, det er i.flg. det sidste link en
tillægsydelse. Et SB4200 bridger endda mellem de 2 interfaces, så lokalnet
er trivielt at sætte op.

Gruppen tele.internet.kabelmodem findes på tdc's nyhedserver.

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Søren Blom

Dato : 28-02-03 21:10

"Sune Storgaard" <speg-fjern@mail.dk> skrev
> Det korte af det lange er at det kan du godt !

Du skal bare lige bestille en ekstra IP adresse før det vil fungere Anders.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 04-03-03 11:52

">
> [...]
> er trivielt at sætte op.
>
> Gruppen tele.internet.kabelmodem findes på tdc's nyhedserver.

Hej Sune
Jeg har det smme udstyr men mangler lidt vejledning, kan jeg få din
adresse, -besvar- kommer retur
Gunnar