REQ.. Hotspots nær Århus
Fra : Holger Jensen & Ina ~

Dato : 13-03-01 23:51

Nu skal der gang i kystfiskeriet, inden jeg rykker til Djævleøen.
Så hvor er der hotspots i cykelafstand af Århus.
(jeg er i god form)(sandhed med modifikationer)

--
Holger

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 14-03-01 00:54

"Holger Jensen & Ina Hansen" <styx@mail.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Så hvor er der hotspots i cykelafstand af Århus.

En kammerat har set en fisker fange en havørred på havnen, så du behøver
ikke at cykle så langt
Blev vistnok taget på en strimmel sild, men jeg er ikke sikker.

Så i øvrigt lige på TV2-Nord at 85.000 bækørredyngel til udsætning i
nordjyske åer skal destrueres. Vistnok noget der er bestemt af dem der
administrerer fiskekortsmidlerne. Hvad er logikken lige i det???

Mvh
Tonni Aagesen
--
For mail remove SPAM_ME_NOT