Fejl i Internetspil (DELTA FRAME TOO OLD)
Fra : Thomas Bække Olesen

Dato : 26-02-03 23:57

Efter at jeg har ombyttet (mod betaling....) min Speedstream 2601 til en
Linksys, bliver jeg meget ofte smidt af nettet når jeg spille Medal Of
Honor.

Jeg får fejlen "DELTA FRAME TOO OLD" ERROR: CL_Parsepacketentities.
Jeg har pløjet hele nettet igennem for at finde ud af hvad fejlen egentligt
er, men kan intet finde om den nogen steder.

Jeg har haft kontaktet kundeservice hos TDC som mente at jeg skulle sætte
"KEEP ALIVE : REDIAL PERIOD til 180 sekunder"

Den står default til 30 sek, og ændringen til 180 hjælp ikke noget som
helst, tværtimod blev jeg smidt af endnu oftere end med 30 sek.

Jeg har også prøvet sætte den til laveste, som er 20 sek, og det har heller
ikke hjulpet en fløjtende s***.

Kundeservice TDC vil ikke give mig min gamle router tilbage, da den
alligevel snart udgår. (Så ved I det....)

Er det et geni som ved havd jeg skal ændre på min router for at få det til
at virke igen, som " i de gode gamle Speedstream dage....)