Printerproblem
Fra : NN

Dato : 24-02-03 12:10

Hej NG
Jeg har et lille netværk bestående af 3 pc'er, forbundet via en 8-Port Mini
Hub og en SpeedStream router. Der er tilsluttet en printer til den ene pc,
og denne printer et tilsluttet som netværksprinter på de to andre, ingen
problem med at installer. Problemet opstår når der skal printes, så kommer
en fejlmeddelelse, at der er opstået en fejl og at filen der skal udskrives
slettes. Jeg har så gjort alt hvad der står i hjælp vedr. evt.
udskrivningsproblemer.
Jeg kan godt printe dokumenter de andre pc'er, fra den pc hvor printeren er
tilsluttet.
Her der nogle forslag til evt. løsning?
På forhånd tak.
K.L.

Fra : Calle.

Dato : 24-02-03 12:16

NN wrote:
> [...]
> udskrivningsproblemer.
> Jeg kan godt printe dokumenter de andre pc'er, fra den pc hvor
har du husket at instaleren den som netværksprinter, så PCen ikke tror den
sidder på den egen printerport. har du samtigt husket at give accept til
deling af printern på den PC den sidder på.
--
Automatik Mekaniker
Calle