Bøvl med Xp og 95
Fra : Kristian Asmussen

Dato : 23-02-03 14:51

Jeg har den protokol der hedder tcp/ip og angivet ipadresse og samme
netmask.
Og jeg kan pinge fra Xp'ern men ikke fra win 95'ern, hvad kan der være galt?

Hilsen Kristian Asmussen

Fra : the CURE

Dato : 23-02-03 15:14

> Jeg har den protokol der hedder tcp/ip og angivet ipadresse og samme
> netmask.
> Og jeg kan pinge fra Xp'ern men ikke fra win 95'ern, hvad kan der være
galt?

Halløjsa!

01. Har du husket at DEaktivere dén firewall, der ligger i XP - og som
default er aktiveret.

02. Hvis du bruger adgangskode på din logon-profil i XP, så skal du også
aktivere gæstekontoen, så andre kan få adgang til din XP-maskine.

the CURE

Fra : Kristian Asmussen

Dato : 23-02-03 18:07

> 01. Har du husket at DEaktivere dén firewall, der ligger i XP - og som
> default er aktiveret.

Den der deaktiveret.

> 02. Hvis du bruger adgangskode på din logon-profil i XP, så skal du også
> aktivere gæstekontoen, så andre kan få adgang til din XP-maskine.

Jeg har ikke adgangskode på, og jeg har aktiveret gæstekontoen.