Ang. C&C generals Lan spil
Fra : Lars Jørgensen

Dato : 18-02-03 18:56

Vi kan lige få det op at kører, og så smider den os af .
Vi kører det på 2 computere med xp installeret
Kan spille alle andre spil mod hinanden.
Prøver vi direct connect kan vi slet ikke få forbindelse til hinanden.....?

har installeret opgraderingerne, så den hedder version 1,2

Håber der er nogen der kan hjælpe?
MVH
Lars

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-02-03 16:09

"Lars Jørgensen" <lmorsing@mail.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> hinanden.....?

> har installeret opgraderingerne, så den hedder version 1,2

Noget tyder på det ikke er et problem med jeres LAN hvis det fungerer til
alt andet, dermed skal du prøve hos supporten for spillet eller en gruppe
der omhandler spillet.

--
Bjarke Andersen

Fra : Brian Bøggild

Dato : 22-04-03 16:18

Hejsa

Jeg sidder også, og bander og svovler over, at det kun ca. 1/32 af online
4-player game, hvor vi får lov til at spille (d.v.s. at alle spillere
connecter og spillet kører til ende med 4 spillere)

Jeg har forsket lidt i det, og det er simpelthen en dårlig netkode.
Spillet kommunikerer over tilfældigt udvalgte UDP/TCP-porte + tcp/ip port
4631 + 27631
Der er to løsninger på problemet

1) Sørg for at din router/firewall er åbne på ALLE porte. Og sørg for at
din modspiller også har det (ellers er det jo ligemeget.) Sørg også for at
det er den spiller, med det største upload, som hoster gamet.

2) Få westwood til at inkludere en rettelse, så spillet bruger port 80
eller 8080, i næste patch (1.6)