DLink 520+ installations problemer
Fra : Henrik Stensig

Dato : 17-02-03 11:16

Hejsa

Jeg har investeret i et DI-614+ Access Point samt 2 DWL-520+ netværks PCI
kort, men desværre har jeg problemer med at installere det ene netkort i den
ene computer.

Begge computere har WinXP med henholdsvis dansk og engelsk sprog. I
computeren med engelsk XP gik installationen fint, men på den anden stoppede
installationen under copiering af filerne.

XP kunne godt finde det nye kort, og igangsatte Nyt Hardware Fundet
wizard'en. Jeg kører igennem de forskellige dialoger og når den skal igang
med at kopiere filerne til harddisken stopper halvvejs med beskeden:
"Hardwaren er ikke installeret - Dataene er ikke gyldige". En besked jeg
aldrig har hørt om før ???

Jeg har hentet de nyeste drivere med samme resultat. Jeg har kontaktet DLink
support som aldrig har hørt om det før, men anbefalede mig at opdatere
bios'en (det vil jeg gøre i aften).

Kender I til noget lignende?

/Henrik

Fra : Henrik Stensig

Dato : 18-02-03 10:16

Jeg fandt selv svaret. Det er endnu een af WinXP's finurligheder.

Læs her: http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=805

/Henrik