Zyxel 642R går kold hele tiden!?
Fra : Kim Noer

Dato : 13-02-03 14:44

Davsen der..

Jeg har et problem med min Zyxel 642R - den går 'kold' ret tit. Bag den har
jeg en server, der fungerer som en webserver (den bliver ramt af ca. 25k
'hits' hver dag) - så hvor skal jeg starte med at kigge for at finde fejlen?

--
I doubt, therefore I might be.

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 13-02-03 15:12

Kim Noer wrote:
> [...]
> 'hits' hver dag) - så hvor skal jeg starte med at kigge for at finde fejlen?

Jeg har oplevet at den er ret temperaturfølsom. Hvordan er temperaturen
omkring den? Står den på noget varmt?

Jeg har i den sammenhæng oplevet en Cisco 677, der kører fint i
måneder... hvis bare man lige husker viskelæderet under dens ene side så
den står skrå samt en CPUblæser, der blæser direkte imod den.

Huskes disse ting ikke bliver den ustabil/går ned inden for kort tid.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>