BoddyPhone 4.3
Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 12-02-03 22:18

Hejsa jeg har en Router speedstream 2601 og vil gerne bruge boddyphone på
min pc sammen med en anden nørd, nu har vi prøvet alle tænkelige porte altså
og åbne dem i routeren men det samme resultat kommer der ud af der hver
gang, Jeg kan tale til ham og det kan han høre, jeg kan ikke høre hvad han
siger jeg kan også godt ringe op til ham, men hvis han ringer til mig står
der godt nok at der er opkald fra ham men jeg kan ikke trykke på modtag
opkald min teori er at porten til ingående trafik er lukket lydder det
sansynligt og hvad porte skal være åben vil gerne have hjælp og svar
udskåret i pap da jeg nok er temmelig langsom forstående

Skal lige tilføje at vi har skiftet lydkort til et fuld duplex og vi har
også geninstaleret Boddy Phone nogle gange samt brugt napt server adgangen
til en pc og sat det op til at det skulle være til min pc

nååå var det af de mere tekniske spørgsmål der kunne sætte gang i noget
hjerne aktivitet, eller er det bare mig der hopper rundt på en klippe og
siger "Arla helt vildt frisk"

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 13-02-03 17:25

"Henrik Ø. Knudsen" <henrik.knudsen@opasia.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> nååå var det af de mere tekniske spørgsmål der kunne sætte gang i noget
> hjerne aktivitet, eller er det bare mig der hopper rundt på en klippe og

Har i begge offentlige IP adresser?
BuddyPhone skal sættes til at bruge en bestemt port, ellers vil den bruge
dynamiske porte, og så hjælper det ikke at man sætter NAT-entries op.
Jeg bruger selv den gamle v 2.x og har sat port 700 som min port i
programmet og i min router. Det kører fint...

Thomas