Mine to Pc'er kan ikke se hinnanden
Fra : Jesper Larsen

Dato : 11-02-03 23:00

Jeg kan ikke få dem til at dele filer. Jeg har oprettet en workgroup med
samme navn på begge maskiner, men det virker ikke. Fildeling er aktiveret på
begge, jeg har delt et katalog på begge maskiner. går jeg ind i "my network
places" i win 2000 maskinen så ser den ikke den anden og heller sit eget
delte netværksdrev.

Det virkere fint inden jeg installerede win2000 på den ene.

Nogen som kan hjælpe mig?

Fælles for begge:
kører noname 100 kr. 10/100 netkort
TDC erhverv 512/128 linie
Begge er koblet på routeren
Begge maskiners internet fungerer fint

Den ene PC:
Windows 98 R2

Den anden PC
Windows 2000 Service pack 3

Fra : Jesper Larsen

Dato : 11-02-03 23:28

"Jesper Larsen" <larsenjesper@tiscali.dk> wrote in message
> [...]

network
> places" i win 2000 maskinen så ser den ikke den anden og heller sit eget

Jeg installerede netbui - og nu virker det

Fra : Willy Nielsen

Dato : 11-02-03 23:31

Du kan indstalere Netbeui på dem bægge så skulle det køre