Vælge IP nummer ved opstart
Fra : Kim Jakobsen

Dato : 03-02-03 13:16

Jeg har en bærbar på arbejdet der bruger en DHCP server til at få et IP-nummer
(når jeg er på arbejde). I mit hjemmenet har jeg ikke en DHCP server, så der
bruger jeg faste IP-adresser. Er der nogen måde hvorpå jeg kan gøre så man kan
vælge hvilken type net den skal på (fast ip eller DHCP) ved opstart.

Jeg har forsøgt at lave to Hardware profiles, men jeg skal stadig ind og ændre
opsætningen når jeg skifter net.

Den bærbare bruger NT 4.0

mvh
Kim

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 04-02-03 00:20

Kim Jakobsen wrote:
> Er der nogen måde hvorpå jeg kan gøre så man kan vælge
> hvilken type net den skal på (fast ip eller DHCP) ved opstart.

Brug NetSwitcher:
<http://www.netswitcher.com/product_info.htm>

/Mikael