Spm. om HP 950C/959C
Fra : Finn

Dato : 13-03-01 23:08

Hej!
Jeg går og tænker på at købe en HP 950C printer. Jeg har dog lige set på
deres hjemmeside at der er kommet en 959C men jeg syntes ikke rigtigt jeg
kan finde forskellen. (Er der en uhensigtsmæssig konstruktion på 950C som
rettes med en
ny model eller lignende?)

Er der nogen forskel om man tilslutter printeren via USB i forhold til LPT?

950C'en er den ikke OK? Nuværende ejere må gerne svare

--
Best Regards
Finn

Remove "x" for reply

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 14-03-01 01:10

Finn wrote:

> [...]
>
> kan finde forskellen. (Er der en uhensigtsmæssig konstruktion på 950C som

Nej, 959C kan selv autodetekte hvilket papir man smider i printeren...
Smart, Funktionen kom for første gang i deres 990C serie. Nu er det også
kommet til de små printere

> Er der nogen forskel om man tilslutter printeren via USB i forhold til LPT?

Ja hastighed... USB er hurtigere..

> 950C'en er den ikke OK? Nuværende ejere må gerne svare

Jo den er bestemt ok. Har du selv oplevet problemer med den. Hvis ikke
må den jo være go' nok

MVH Mikkel Bundgaard