Netkort til Dell bærbar?
Fra : Søren Rasmussen

Dato : 13-03-01 22:42

Hej

Her er lige det sidste pørgsmål i forbindelse med et muligt køb af Dell
notebook. Det drejer sig om montering af uorginalt netkort. Jeg skal lige
sikre mig at der ikke er noget problem i at gå ud og købe et uorginalt
PCMCIA netkort, der er væsentligt billigere end det Dell tilbyder. Der er
vel heller ingen yderlige faktorer man skal være opmærksom på med hensyn til
netkortet. Jeg tænker på kompatibelt med net på universitetet og/eller
stofanet?

Søren

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-03-01 23:24

Søren Rasmussen skrev:

>PCMCIA netkort, der er væsentligt billigere end det Dell tilbyder.

Det burde der absolut ikke være nej, PCMCIA (PC Card) er jo en
standard.

> [...]
>netkortet. Jeg tænker på kompatibelt med net på universitetet og/eller

Det kunne jeg ikke forestille mig, nej. Stofanet kører så vidt jeg ved
over alm. Ethernet - og det gør dit universitet nok også...
--
venligst
/Lasse

http://sms.fergusons.dk/ - Gratis SMS-sender med bekræftelse!

Fra : Brian Karstensen

Dato : 13-03-01 23:36

Hej Søren,

nej det er ikke noget problem, men det sejeste er altså det Xircom netkort
(med indbygget modem) som Dell tilbyder. Jeg har det siddende i min maskine,
og det drøner bare afsted.

/BrianK

Fra : dion

Dato : 14-03-01 00:24

Jeg købte en for 400kr hos Zitech. Ingen problemer