Valg af Web-kamera
Fra : Niels

Dato : 13-03-01 22:42

Jeg mangler et godt råd mht. køb af Web-kamera. Det skal hovedsageligt
bruges til net-meeting. Helst tilslutning via USB.

Hvilken opløsning skal jeg vælge? Jeg tænker på om for høj opløsning
gør billedoverførslen langsom. Jeg har ISDN.

Kan et bestemt fabrikat og type anbefales?

Mvh. - Niels

Fra : Claus E Beyer

Dato : 14-03-01 08:09

"Niels" <niels_a@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gør billedoverførslen langsom. Jeg har ISDN.
>
> Kan et bestemt fabrikat og type anbefales?

Jeg har lige anskaffet mig et DEXXA Webcam ( www.dexxaweb.com ) til
SEK 299,- hos El-Giganten i Helsingborg.

Jeg er meget tilfreds med det, men jeg har ikke så meget at
sammenligne med andet end at det virker betydeligt bedre end det min
bror købte gennem Letsbuyit for ca. 15 mdr. siden.

Claus