RAM udvidelse af Dell notebook.
Fra : Søren Rasmussen

Dato : 13-03-01 22:35

Hejsa

Jeg er på udkik efter en notebook fortiden, og en af det mulige kandidater
er en Dell Inspiron 4000. Denne maskine har desværre kun 64 MB RAM og ekstra
64 koster helt vanvittige 1300 kr. Vil det være muligt at montere den med
uorginal RAM? F.eks har jeg set 64 MB RAM, PC100 SODIMM 144 pin til 445 kr.

Søren

Fra : Kristoffer Ryeng

Dato : 13-03-01 23:41

"Søren Rasmussen" wrote:

> [...]
> uorginal RAM? F.eks har jeg set 64 MB RAM, PC100 SODIMM 144 pin til 445 kr.

Jeg kan få 128MB originalt minne til 1200 i Norge... Du kan dessverre
ikke regne med at uoriginalt minne fungerer - jeg har dårlig erfaring
med det på en Dell Inspiron 3800...
--
Mvh,

Kristoffer Ryeng