Søger BigBrother ringetone... :-)
Fra : PsHdO

Dato : 13-03-01 21:58

Hej.
Hvor finder jeg BigBrother ringetonen ???
Jeg er desværre ikke i besidelse af et tdc abonnement, eller mobilix, som
TV-danmark kræver, men jeg ville meget gerne have den ringetone....
Har du den som en fil eller ved du hvor den er på nettet så høre jeg meget
gerne fra dig...
Du må også meget gerne sende den til mig på pwr43h@get2net.dk

Mvh.
Peter

Fra : Møgelmose

Dato : 14-03-01 19:10

Har du en 3210 eller 3310?
dette kan man nemlig gøre:
X har et Sonofon sim-kort... og X vil gerne have Big-Brother ringetonen... X
låner et TDC sim-kort og putter i sin (selvfølgelig) ikke låste Nokia, X
sender BBLYD BB til 1900, X venter på at ringetonen kommer frem, afspiller
den evt. og gemmer den... X går ind og vælger f.eks. den komponerde tone som
man selv taster ind i menuen lydinstillinger, X slukker sin telefon og
putter sit gamle kort i, X tænder telefon og HURRA!
Jeg tror at tricket ihvertfald også virker med 6210 der gemmer man jo ikke
ringetonen på sim-kortet jeg ved ikke med andre fabrikater af telefoner osv.

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.brinck.dk/mobil.htm

Fra : PsHdO

Dato : 14-03-01 22:52

Hej.

Hvis nu ikke lige jeg kender nogle med et teledanmark eller mobilix
abonnement, er der så slet ingen muligheder ???

Alle jeg kender har enten Sonofon eller Telia, så det er lidt af et
problem.....

Kan ham der "X" ikke (forudsat at han har et data-kabel) uploade en
ringetone fra en nokia telefon??? med eks. programmet logomanager

Og hvis nu vi så antager at "X" er en venlig person her i NG som ville maile
den til mig, så ville jeg blive meget glad......

Mvh.
Peter

Fra : Claus Jensen

Dato : 15-03-01 02:08

Hej jeg vil gerne hjælpe dig, men logomaneger kan ikke hente ringetonen fra
min 7110.
og jeg kan ikke sms, den videre, jeg ved ikke hvordan man gør !( jeg tror
ikke min telefon kan, for jeg kan ikke selv lave melodier på min telefon)
MVH
Claus

Fra : Møgelmose

Dato : 15-03-01 14:58

> [...]
>ikke min telefon kan, for jeg kan ikke selv lave melodier på min telefon)
Du vælger save to sim og vælg så indbakke så får du en sms i indbakken hvor
der står beskeden kan ikke vises her tryk vælg og vidersend tast nummeret
and off you go :)

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.brinck.dk/mobil.htm

Fra : Erik Einum

Dato : 15-03-01 05:15

Møgelmose <mogel@post6.tele.dk> skrev

> Jeg tror at tricket ihvertfald også virker med 6210 der gemmer man jo
> ikke ringetonen på sim-kortet jeg ved ikke med andre fabrikater af
> telefoner osv.

Ingen Nokia-telefoner lagrer vel ringetoner i SIMkortet!

///Mvh. EE

Fra : Møgelmose

Dato : 15-03-01 14:56

>Ingen Nokia-telefoner lagrer vel ringetoner i SIMkortet!

Jo der er noget med 3210 og dernede af jeg kan ikke huske det men den har
vist mulighed for det
men det er sikkert noget med den asiatiske udgave af telefonen der måske har
den mulighed eller sådan noget

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm