Hvordan sletter man et netv+AOY-rk helt!!?~
Fra : "C.B"

Dato : 12-03-01 10:33

Hejsa!

Jeg har to win98 computere (den f+APg-rste IKKE win 98 se). Men der er g+AOU-et
ged i driveren p+AOU- den ene computer, jeg har pr+APg-vet at slette kort,
protocoller og klient/server programmer inde i n+AOY-tv+AOY-rk (inde i kontrolpanel).
Derefter har jeg genstartet og installeret dem igen, men det virker stadig
ikke jeg tror der er g+AOU-et det i driverne og at windows tror den er s+AOU-
smart at den ikke sletter dem fysisk fra harddisken, n+AOU-r jeg derefter
fors+APg-ger at installer igen tager den de gamle drivere fra forige installation
og ikke dem fra win98-cd'en.

Kan jeg g+AOU- ind og slette disse filer maualt, s+AOU- jeg er sikker p+AOU-
at de l+AOY-gges ind fra win98-cd'en og ikke bare tages fra harddisken.

Der er ingen konflikter mht. IRQ og adresser osv, s+AOU- gode r+AOU-d omkring
dette +APg-nskes IKKE. Kun hvordan jeg sletter disse netv+AOY-rksfiler manualt!

-Claus-

--
Posted from 212.242.83.80 by way of fe000.worldonline.dk [212.54.64.194]