random network på win2k uk
Fra : Adam Peter Nielsen

Dato : 09-03-01 11:38

Hejsa mennesker,

Jeg har et problem med min kære computer.
Den hopper af netværket ca. to gange om dagen.

Jeg har skiftet netkort tre gange, men intet hjælper.
Da jeg for snart et halvt år siden skiftede fra nt4 til 2k var der ikke
nogle problemer de første måneder.

Jeg håber der sidder et geni der har en løsning på mit problem.

Til hjælp er her computerens konfiguration:

cpu: intel pII 450
mb: Asus p2bs
ram: memorycard 256mb pc100
scsi: ibm 2x9.1gb 10000rpm 2mb cashe - plextor cd-r
sound: sblive
gfx: dimond viper 550
nic: intel, 3com og to naname er prøvet...

mvh Adam

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 09-03-01 12:00

"Adam Peter Nielsen" <apn@sophistic.com> wrote in message
> [...]
> sound: sblive
> gfx: dimond viper 550
> nic: intel, 3com og to naname er prøvet...

Står der noget i Event Viewer?

--
Bjarke Andersen

Fra : Adam Peter Nielsen

Dato : 09-03-01 13:00

Hej

> Står der noget i Event Viewer?

nope.. skulle have sagt det før.. men en gang imellem kommer den med en
"delayed write error" når jeg bruger photoshop, uden at den skriver noget i
event viewer.

/adam

Fra : Spawn

Dato : 11-03-01 20:21

Der bliver sagt noget om Photoshop, som lige vækkede mig.
Hvis du har Photoshop 6.0, har den det med at blokere netværksadgangen.
Adobe har udsent en update (6.01) som skulle løse problemet.