include
Fra : jopa

Dato : 10-03-03 12:45

Hejsa
Nybegynder ?
Skal have inkluderet et forum i mit HTML
Skal ligge i en bestemt <div> eller tabel
Går ud fra at jeg skal bruge
<? include("forum.php"); ?>

Men hvor skal ovenstående sættes ind. Syntes ikke jeg kan få det til at
funke.
På forhånd tak

--
Mvh. John

Fra : Dennis Hansen

Dato : 10-03-03 15:42

Mandag den 10. marts 2003 12:44 skrev jopa:

> [...]
> Går ud fra at jeg skal bruge
> <? include("forum.php"); ?>
>
> Men hvor skal ovenstående sættes ind. Syntes ikke jeg kan få det til at

Det er umuligt at sige ud fra din beskrivelse, så ja det kunne være som du
skriver :
<? include("forum.php"); ?>

Som måske ville give
<h1>Velkommen til mit forum</h1>

Husk at den side du kalder php kode via, skal parses af PHP, dvs. det skal
være en .php fil, medmindre du har sat din server op til at PHP også
parser .html filer.

Mvh
Dennis