Er ruby tech switchen for dårlig..eller?
Fra : Mikael Larsen

Dato : 08-03-01 02:55

Hej Alle
Jeg har købt mig en RubyTech SH-8008RM.
Men den stiller ikke op til kravene i følge tekniske data.
Min forbindelse til switchen er på en afstand ca 40-50 Meter. Jeg bruger UTP
Kabel uden skærmning Cat. 5
Men den kan kun køre på 10 Mbit.
Hvis jeg sætter min computer lige ved siden af ca 1 meter kabel kører den
fint 100 Mbit.

Jeg har testet og testet.....håbløs forvirret.
Kan nogen evt. anbefale en bedre Switch?

Hilsen
Mikael

Fra : Mikael Larsen

Dato : 08-03-01 05:52

"Mikael Larsen" <dsl20203@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> fint 100 Mbit.
>
> Jeg har testet og testet.....håbløs forvirret.
> Kan nogen evt. anbefale en bedre Switch?

Har fundet fejlen

Det var ledninger der ikke var sat rigtigt i stikket.....havde fået at vide
at det bare skulle være ens i begge ender men nej...

Ruby Tech er god nok

Fra : Jan Arentoft

Dato : 08-03-01 12:15

>Har fundet fejlen
>
>Det var ledninger der ikke var sat rigtigt i stikket.....havde fået at vide
>at det bare skulle være ens i begge ender men nej...
>
>Ruby Tech er god nok

Heldigt for os andre der også har en Ruby...
Blev helt bange...

Fra : Jens Åge Holm

Dato : 09-03-01 21:32

"Jan Arentoft" <dko@9927@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Heldigt for os andre der også har en Ruby...
> Blev helt bange...

Ihvertfald udemærket til prisen

JÅH