Fejlmelding fra mail() ønskes ikke udskrev~
Fra : Ukendt

Dato : 21-02-03 09:37

Hvis jeg forsøger at sende en mail vha. mail() får jeg selvfølgelig en
fejlmelding om at dette ikke kunne lade sig gøre.

Hvis jeg nu ikke ønsker denne fejlmelding udskrevet - Hvordan søren
forhindrer jeg det så?

Claus

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 21-02-03 09:46

@mail();

--
excuse of the day : Stubborn processes
from bofh : http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-03 09:54

"Ulrik Nielsen" <ulrik@lazy.dk> skrev i en meddelelse

> @mail();

Af hjertet tak! :)

Claus

Fra : Peter Binderup

Dato : 21-02-03 11:36

"Claus Nygaard-Pedersen" <cnpatofir.dk> wrote in message news:3e55e519$0$128$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hvis jeg forsøger at sende en mail vha. mail() får jeg selvfølgelig en
> fejlmelding om at dette ikke kunne lade sig gøre.

hvorfor "selvfølgelig"?

/Peter

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-03 13:03

"Peter Binderup" <binderup@mail.dk> skrev i en meddelelse

> hvorfor "selvfølgelig"?

Fordi jeg ikke havde hittet ud af hvordan man slår det fra!

Claus

Fra : No1

Dato : 21-02-03 13:50

> Fordi jeg ikke havde hittet ud af hvordan man slår det fra!

Slår hvad fra? Det er da ikke en selvfølge at man får fejl, når man bruger
mail().

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-03 19:27

"No1" <cccccccccc@nonexisting.doooooomain.com> skrev i en meddelelse

> Slår hvad fra? Det er da ikke en selvfølge at man får fejl, når man bruger
> mail().

Beklager hvis der til mit oprindelige spørgsmål ikke var tilstrækkelig mange
detaljer eller at det var uklart formuleret.

Fejlmeldingen kommer når den adresse hvortil der forsøges at maile ikke
eksisterer.

Claus