Deling af Stofanet med ICS fra Win ME
Fra : Søren Thing Pedersen

Dato : 07-03-01 22:18

Hej

Jeg kan simpelthen ikke hitte ud af det... Begge computere bruger Win
ME

Jeg har nu 3 elementer under "Netværk" som jeg kan konfigurere

TCP/IP (delt) -> netværkskort 1
TCP/IP (hjemme) -> netværkskort 2
TCP/IP -> deling af internetforbindelse

Dette er på host'en, som jeg jeg skriver fra og derfor godt kan gå
online med.

Men jeg kan ikke skabe forbindelse til klienten
Klienten har heller ikke alle disse "deling-" elementer under
"netværk"

Hvad skal jeg gøre? Hvor skal jeg bruge mit Stofanet IP og hvor skal
jeg bruge nogle selvopfundne? og hvor skal disse selvopfundne bruges?

Hvis nogen gider at lave step-bystep kan jeg I CQ's på 444 6919

Mvh
Søren

Fra : Søren Thing Pedersen

Dato : 08-03-01 04:38

Well, nu lykkedes det for mig...men ude på Internet optræder begge
computere med samme IP-nummer...

Er det godt eller skidt? og kan der gøres noget ved det?

Mvh
Søren

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 10-03-01 20:55

"Søren Thing Pedersen" <sthingp@get2net.dk> wrote in message
> Well, nu lykkedes det for mig...men ude på Internet optræder begge
> computere med samme IP-nummer...
>
> Er det godt eller skidt? og kan der gøres noget ved det?

Du har kun een eksten ip adr det er jo den du deler, så det er som det skal
være

Hygge

Flemming