phpmyadmin problem med nogle tabeller
Fra : Peter Binderup

Dato : 14-02-03 13:09

jeg har lige opdaget at jeg har et underligt problem med phpmyadmin på min Redhat boks.

I mine databaser er der nogle tabeller hvor jeg ikke kan se Properties/structure. Jeg kan dog sagtens indsætte data og se disse...

Jeg har prøvet at reloade mysql, stoppe og starte mysql, men uden at det giver nogen effekt.

platforms oplysninger:
Redhat 8
php 4.2.2
MySQL 3.23.54
Apache 2.0.40

MVH
Peter

Fra : No1

Dato : 14-02-03 15:11

> php 4.2.2

> Apache 2.0.40

Apache 2 er ikke helt kompatibel med PHP. Brug Apache 1.

Havde selv lign. problemer med phpMyAdmin og apache2.

Fra : Peter Binderup

Dato : 14-02-03 16:04

"No1" <cccccccccc@nonexisting.doooooomain.com> wrote in message news:b2itdi$rf6$1@sunsite.dk...

> Apache 2 er ikke helt kompatibel med PHP. Brug Apache 1.
>
> Havde selv lign. problemer med phpMyAdmin og apache2.

Det er nu det eneste problem jeg har haft med Apache 2 og PHP kombinationen, og jeg ville kunne acceptere at skulle nedgradere
apache hvis problemet var konsekvent ved alle tabeller.

/Peter

Fra : Peter Binderup

Dato : 14-02-03 16:49

Underligt!!

Hvis jeg bruger Mozilla i stedet for IE så virker det fint.

/Peter

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 14-02-03 18:25

Peter Binderup wrote:

> Hvis jeg bruger Mozilla i stedet for IE så virker det fint.

Sådan er det helt generelt med Mozilla :)

--
Jonas Koch Bentzen