Chili!Mail AttachFile Method
Fra : Alex W

Dato : 09-03-03 20:45

Er der nogle der har kendskab til hvordan man sætter en vedhæftet fil på ??

Jeg har været inde på Chilisofts hjemmeside
Det blev jeg ikke klogere af.

Chili!Mail Methods
The Chili!Mail component provides the following methods:
· AttachFile
· Send

Jeg får følgende fejl...

Object doesn't support this property or method: 'mailObj.AttachFile'
Er der nogle der har kendskab til hvordan man sætter en vedhæftet fil på ??

Variablerne
filmed= "../faktura/fak001.txt"
vedheft = Server.Mappath(filmed)

CDONTS
bla... bla..
mailObj.AttachFile = vedheft
mailObj.Send
%>

Mvh
Alex W

Fra : Jakob Andersen

Dato : 10-03-03 18:37

"Alex W" <skriverstuen@adr.dk> wrote
> Er der nogle der har kendskab til hvordan
> man sætter en vedhæftet fil på ??

Set objMail = Server.CreateObject( "CDONTS.NewMail" )
objMail.To = "enanden@domæne.dk"
objMail.From = "dig@domæne.dk"
objMail.Body = "Her har du en fil"
objMail.Host = "mail.domæne.dk"
objMail.Attachfile( "/home/dig/fil.ext" )
objMail.Send

Start med at vedhæfte en fil du er 100% sikker på at du har den absolutte
sti til, så opstår der ikke fejl på den konto.

--
Jakob Andersen

Fra : Alex W

Dato : 10-03-03 20:31

> Start med at vedhæfte en fil du er 100% sikker på at du har den absolutte
> sti til, så opstår der ikke fejl på den konto.

Jakob Andersen

Hej Jakob
Jeg prøver at se om det virker

TAKKER

/Alex

Fra : Alex W

Dato : 10-03-03 20:49

> Start med at vedhæfte en fil du er 100% sikker på at du har den absolutte
> sti til, så opstår der ikke fejl på den konto.

filmed = Server.Mappath("/test.txt")
(absolut adresse)

mailObj.Attachfile(filmed)

Det virker ... ))

Fejlen var at jeg skrev AttachFile i stedet for Attachfile ;-o

TAK for hjælpen

/Alex