RE: Ren maskine fra server
Fra : Otto Baumann

Dato : 07-03-01 14:28

Det kan lige indskydes her, at du vha ImageCast kan lave et setup hvor
du hverken
har behov for Bootdisk eller Boot-CD men hvor du tvinger klienten til
automatisk
at starte i imagecast og henten en "ren windows" over nettet,
dette gøres vha. PXE og/eller RemoteReboot

Du er velkommen til at hente ImageCast os hos. www.isds.dk
Mvh Otto