lidt hjælp...
Fra : Ukendt

Dato : 04-03-03 21:03

Jeg har downloadet
http://www.hotscripts.com/Detailed/15112.html
Og ikke gjort noget andet end at kopiere dem over til min website:
http://www.peet.dk/tmp/bf/PhotoAlbum.asp

Men som i kan se virker det ikke.. Jeg har lavet en under mappe til
peet.dk/tmp/bf der hedder peet.dk/tmp/bf/battlefieldbugs Hvor jeg har lagt
nogle billeder i, men hvad gør jeg forkert?

--
peet_dk was here...
website: http://www.peet.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 04-03-03 22:51

peet_dk skrev:

> Men som i kan se virker det ikke..

>... hvad gør jeg forkert?

Prøv at starte på siden her: <http://asp-faq.dk/article/?id=41>.

Fortæl hvad du gerne vil opnå, hvad der sker nu og hvad du evt. får
af fejlmeddelelser.

NB: Et mere beskrivende emne havde også hjulpet.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-03 06:11

> Fortæl hvad du gerne vil opnå, hvad der sker nu og hvad du evt. får
> af fejlmeddelelser.

Jeg har downloandet http://www.hotscripts.com/Detailed/15112.html med plan
for at opnå lign. resultat som det her:
http://hifi-konsulenten.dk/popup/PhotoAlbum.asp (link fra hotscripts)

Jeg har så downloadet scriptet for oven stående side, og lagt det ind på:
http://www.peet.dk/tmp/bf/PhotoAlbum.asp og
http://www.peet.dk/tmp/bf/ShowPicture.asp Men som i kan se så virker det som
jeg har lagt på min side ikke ordenligt. Jeg har gjort som der står "It´s
very easy to update with new pictures, just upload the pics in a folder and
the script will automatically include it" Så jeg har bare lagt billederne
ned i en undermappe eks.
http://www.peet.dk/tmp/bf/battlefieldbugs/ScreenShot3.jpg

Jeg har ikke kunne se der var noget jeg skulle ændre i scriptet for at få
det til at virke. Så jeg har ikke ændret noget.. Det som den viser på siden,
må næsten være den her linie:

<form action=ShowPicture.asp method="POST">

I kan hente scriptet her:
http://www.hotscripts.com/cgi-bin/dload.cgi?ID=15112

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-03-03 14:51

peet_dk skrev:

> Jeg har ikke kunne se der var noget jeg skulle ændre i
> scriptet for at få det til at virke.

Scriptet kræver asp - det har du tilsyneladende ikke på din server.
Har du lavet andre asp-sider der fungerer?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-03 16:41

men har www.cliche.dk ikke asp og php ? Nej jeg har ikke lavet andre asp
sider, men faldt over det script som jeg syntes var lige til :)

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-03-03 16:50

peet_dk skrev:

> men har www.cliche.dk ikke asp og php ?

Ikke på de mindste webhoteller - tjek selv deres hovedside.

NB: Det er lettere at læse dine svar hvis du følger de gængse
retningslinjer vedr. citater. Se forklaring i min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-03 17:39

> Ikke på de mindste webhoteller - tjek selv deres hovedside.

oki.. men jeg har har c100 så.. findes der den en "fil" som siger hvilken
versioner man har af de forskellige ting, ligesom der findes til php (eks:
http://phpbbmod.sourceforge.net/phpBB/phpinfo.php ) Det er en fil alle kan
downloade for at se hvad ens server understøtter.

> NB: Det er lettere at læse dine svar hvis du følger de gængse
> retningslinjer vedr. citater. Se forklaring i min signatur.

Ja.. jeg glemmer det hele tiden.. sorry...

PS: Jeg har fundet et php script som kan det jeg vil:
http://www.peet.dk/tmp/bf/battlefieldbugs/amnegal.php Men 1000 tak for
hjælpen ind til vidre ;)

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-03-03 10:58

peet_dk skrev:

> oki.. men jeg har har c100 så..

O.k. - så skulle der også være adgang til asp. Så er problemet nok
at din editor har konverteret asp-tegnene "<%" og "%>" til "&lt;%"
og "&gt;%". Bruger du Frontpage?

> findes der den en "fil" som siger hvilken versioner man har af de
> forskellige ting,

Du kan prøve med <%= Request.ServerVariables("SERVER_SOFTWARE") %>.
--
Jens Gyldenkærne Clausen