hjælp til fotoalbum...
Fra : Henrik Hejbøl Jensen

Dato : 02-03-03 01:52

Hej NG

Jeg er igang med at lave et fotoalbum.

Opsætningen er enkel, man trykker på et link i menuen og man får en liste
over de billeder der er i den serie man har valgt. ( billederne ligger som
sti i en Accessdatabase)
Når man stå trykker på et af disse thumbnails, kommer der et stort billede,
men jeg skulle også gerne have smidt nogle frem og tilbage knapper på, så
man ikke er nødt til at gå til thumbnail hver gang man skal se et nyt
billede....

Nogen gode forslag til hvordan jeg kan lave det med mindst mulig
databaseopslag? evt. med noget Array?

mvh. Henrik

Fra : S

Dato : 02-03-03 18:29

"Henrik Hejbøl Jensen" <spam@GO-AWAYhbw.dk> wrote in message
> [...]
> billede....
>
> Nogen gode forslag til hvordan jeg kan lave det med mindst mulig

Paging?
http://activedeveloper.dk/aspdigital/kapitel2/paging.asp

/S

Fra : PB

Dato : 04-03-03 21:39

Nummerer billederne i databasen - tæl dem med Recordcount - sæt en
FREM-knap til billedet et nummer højere end det nuværende, hvis vi
ikke er nået til sidste billede endnu... tilsvarende med
TILBAGE-knappen

hilsen PEter