Er der nogle der er med på denne opgave? K~
Fra : SUM

Dato : 01-03-03 23:58

Hej
Jeg sidder og laver en kalender, der skal ligge på nettet, og har lavet det
første layout.
Det ligger på:

http://www.acb.dk/calendar/start.asp

Næsten intet virker endnu - men prøv at klikke på måned frem på kalenderen
eller datoen...
Jeg kunne godt tænke mig, at have et par hardcore ASP/Acces-sjovere med på
projektet, da jeg ikke kan/har tid til løse det selv.
Hvis du mener, du kan og har tid, så giv en melding (tror der er penge i
det).

Mvh Steen
e-mail: steen@sumnet.dk

P.S. Vil du have koderne til kalenderoversigten, der skifter, når du klikker
på næste måned, så bare giv en mail.

Fra : Søren \"Pengman\" Pe~

Dato : 02-03-03 01:38

"SUM" <steen@sumnet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Mvh Steen
> e-mail: steen@sumnet.dk
>
> P.S. Vil du have koderne til kalenderoversigten, der skifter, når du

Hvad er det du vil med den??
Er det en kalender som folk skal kunne bruge (mod betaling??) eller er det
til et specifikt projekt du er igang med?? Eller hvordan??
Jeg vil ikke påstå at jeg er "Hardcore ASP/Acces-sjover"... men hvis det er
et projekt du laver for skæg (læs: uden deadlines) vil jeg da gerne
deltage...

Søren