Nyhedsbrev i html
Fra : Claus G.

Dato : 01-03-03 01:24

Hej har lige lavet en tilmelding til nyhedsbrev, adresseren skrives til
database, kender en formular der kan sende og hente adresser fra databasen i
plain text, men vil gerne lave et flot formateret nyhedsbrev i html, hvordan
får jeg lavet automatisk afsendelse af et sådant???
Hilsen ClausG

Fra : Jimmy

Dato : 01-03-03 11:38

"Claus G." <gabriel@xxxdesign-text.dk> wrote in message
> [...]
hvordan
> får jeg lavet automatisk afsendelse af et sådant???

Hvad spørger du helt præcist om?
1 - Hvordan man skriver HTML-kode til nyhedsbreve?
2 - Hvordan du konverterer dit plain/text-script til at sende text/html
(eller hvad det nu hedder)?
3 - Er "automatisk" nøgleordet?

Mvh
Jimmy

Fra : Claus G.

Dato : 01-03-03 14:36

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get3_erstat_3_med_2_net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 1 - Hvordan man skriver HTML-kode til nyhedsbreve?
> 2 - Hvordan du konverterer dit plain/text-script til at sende text/html

Nøgleordet er at jeg laver et html nyhedsbrev, dette skal så kunne virke ved
selv at gå ned og hente alle tilmeldte e-mail adresser fra en database når
man trykker send.
mvh Claus G

Fra : Jimmy

Dato : 01-03-03 16:25

> [...]
ved
> selv at gå ned og hente alle tilmeldte e-mail adresser fra en database når

Du skrev du havde et script, der gjorde netop dette med plain tekst emails.
Kan du ikke modificere dette til at sende html-mailen i stedet?

Jeg er ikke sikker på hvad du ønsker.
Et komplet nyhedsbrevsscript af folkene i asp-gruppen eller hjælp til din
egen kode?

Mvh
Jimmy