Upload.Form("Felt")
Fra : Voller

Dato : 28-02-03 11:50

Hej NG.

Jeg sidder og arbejder lidt med en Upload-funktion vha. Persits
Upload-komponent. Jeg har dog et problem: Hvordan bruger jeg
Upload.Form("felt") funktionen til at hente tekst fra min form?

Koden til formen:
http://www.voller.dk/SourceCode.asp?Filnavn=UploadForm.asp

Koden til siden, der behandler formen:
http://www.voller.dk/SourceCode.asp?Filnavn=RecieveUpload.asp

Det, der er det springende punkt, er i filen RecieveUpload.asp, næsten
nederst:
Dim strName, strDescription
strName = Upload.Form("Navn")
strDescription = Upload.Form("Ord")
Response.Write("<p>" & strName & ", " & strDescription & "</p>")

Problemet er, at variablerne strName og strDescription i får tildelt nogen
værdi ved at sætte dem lig Upload.Form("feltnavn"). Begge variabler er
tomme. Hvad er det, der kikser? Jeg kan jo ikke bruge Request.Form...

Håber I kan hjælpe. Mvh.

Fra : Chrisser

Dato : 28-02-03 13:09

"Voller" <voller@et.sted.dk> skrev i en meddelelse

> Problemet er, at variablerne strName og strDescription i får tildelt nogen
> værdi ved at sætte dem lig Upload.Form("feltnavn"). Begge variabler er
> tomme. Hvad er det, der kikser? Jeg kan jo ikke bruge Request.Form...

Jeg kender ikke komponentet, men i din modtage-fil kan jeg se at du opretter
dit upload komponent med navnet "objUpload", og kører på det til dine filer.
Skal du ikke bruge det samme objekt til form-data, altså:
objUpload.Form("feltnavn") i stedet for upload.Form("feltnavn")

Mvh
Chrisser

Fra : Thomas Voller

Dato : 28-02-03 13:40

"Chrisser" <cbj@egdatainform.dk> skrev:
> objUpload.Form("feltnavn") i stedet for upload.Form("feltnavn")

Arh, det er jo så indlysende, når man får fortalt hvor fejlen ligger. Mange
tak.