FileSystemObject vil ikke kører
Fra : Annette

Dato : 26-02-03 17:43

Hej NG

jeg har ikke får haft problemer med dette script på min computer, men nu vil
scriptet ikke virke. Når jeg kalder linken i browseren går browseren totalt
i stå.
Er der en geni der har en god ide hvad det skyldes.

Scriptet ser sådan ud:

ImageDir = "./images2/"

Set objFS = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")

Set objFolder = objFS.GetFolder(Server.MapPath(ImageDir))

Set objFiles = objFolder.Files

Fra : Henrik Hejbøl Jensen

Dato : 26-02-03 17:59

"Annette" <annette_k@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Set objFS = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
>
> Set objFolder = objFS.GetFolder(Server.MapPath(ImageDir))

Du har vel ikke et antivirus program kørende der spærer for scripting?

\Henrik

Fra : Annette

Dato : 26-02-03 18:51

Joooooooooo