logikken ?
Fra : Morten Phillipsen

Dato : 25-02-03 14:16

Hej gruppe

har en formular der via JMail sender en mail til afsenderen vha.
Request.Form("Emailadresse") - det virker fint nok ...

men jeg vil gerne at hvis feltet har et bestemt indhold skal der IKKE sendes
til afsender

men er det så ikke ;

if Request.Form("Emailadresse") ! = "bestemt indhold" then

jmail.body

etc
etc

jmail.execute.

Fra : Jimmy

Dato : 25-02-03 14:21

"Morten Phillipsen" <snipemode@mail.dk> wrote in message
> Hej gruppe
>
> har en formular der via JMail sender en mail til afsenderen vha.
> Request.Form("Emailadresse") - det virker fint nok ...

Du burde validere først.
Alternativt have en "On Error Resume Next"

Mvh
Jimmy

Fra : Jimmy

Dato : 25-02-03 14:21

> If Request.Form("Emailadresse") <> = "bestemt indhold" Then

Skal selvf. være:

Fra : Morten Phillipsen

Dato : 25-02-03 15:18

Hej Jimmy