OLE DB operation generated errors
Fra : fm

Dato : 25-02-03 09:20

Hi
Under afvikling af mit affiliate/ordermodul får jeg denne besked:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e21' Multiple-step
OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status value, if
available. No work was done. /best.asp, line 270
Linie 270 er:aa.update

end if
aa("fakturanummer") = cs(nyFakturanummer, 2)
aa.update
aa.close
sjov = request.querystring
Dato = "Dato=" & Day(now) & "/" & Month(now) & "/" & Year(now)

Når programmerne afvikles enkeltvis er der ingen problemer, men når
ordermodulet aktiveres med en affiliate kode kommer fejlen.

Hvad er årsagen? og hvad kan jeg gøre ved det?