<% Response.Buffer = true %>
Fra : Søren \"Pengman\" Pe~

Dato : 24-02-03 18:40

Hej gruppe

Engang imellem når jeg har lavet en side får jeg en fejl om at man ikke kan
skrive header-informationer imens der køres .asp (eller noget i den dur), og
det afhjælper jeg med at indsætte
<% Response.Buffer = true %>
allerførst i min asp-fil

Det der undrer mig er om der er nogen ulemper ved denne fremgangsmåde - da
det virker som en "lidt for let" måde at løse et problem på

Søren Pedersen

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 24-02-03 19:44

http://www.asp-faq.dk/article/?id=48

> [...]
fremgangsmåde - da
> det virker som en "lidt for let" måde at løse et problem på

Det *er* en nem måde. Klienten får først vist siden når den er helt
færdig. Det kan være en ulempe hvis det er en stor side der tager lang
tid at generere.

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Nine-tenths of the universe is the
jakob@dataloger.dk | knowledge of the position and direction