Kan ikke slå min cookie ihjel
Fra : Nd

Dato : 22-02-03 22:45

Hejsa

Jeg er igang med at lave en side og en knap der kan de aktiver en cookie.
Jeg har lavet en side default.asp hvor man logger ind og der bliver sat en
cookie.
På side 2 main.asp der kan jeg ikke få den til at slå den cookie ihjel.

Hvis jeg har være på main.asp og trykket log af, kan jeg efterfølgende bare
gå ind på siden igen.

Her er min kode der oprette en cookie(default.asp):
If Not (objRs.BOF Or objRs.EOF) Then
Session("Login") = 1
Session("Password-Session") = Request("UserName")
Session.Timeout = 60
Response.Redirect "main.asp"
Else
Session("Password-Session") = ""
Session("Login") = 0
strError = "Sorry"
End If

Her er min kode der kontroller om der er en cookie(LoginCheck.asp):
If Len(Session("password-session")) = "" Then
Response.Redirect("default.asp")
End if

Her er koden der skulle slå den ihjel (main.asp):
<% Option Explicit %>
<% Response.Buffer = False %>
<!--#Include File="include\LoginCheck.asp"-->

<%
If request("Mode") = "logoff" then
Session("Password-Session") = ""
session.Abandon
Response.Redirect("default.asp")
End If
%>

<Html>
<Head>
<Title>::: D r a g i c . c o m :::</Title>
<Meta HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=iso-8859-1">
<Meta Name="Generator" Content="NotePad">
</Head>
<Body BackGround="img\back.jpg">
<Form Method="Post" Action="main.asp">
<Input Type="Hidden" Name="Mode" Value="Check">
<Div Align="Center">
<Center>
<Table Width="100%">
<Tr>
<Td>
Bye</font></a>
</Td>
</Tr>
</Table>
</Center>
</Div>
</Form>
</Body>
</Html>

Kan I se hvad der er forkeret, jeg har stiret mig blind

På forhånd tak
Nenad

Fra : Jørn Andersen

Dato : 23-02-03 00:04

On Sat, 22 Feb 2003 22:44:59 +0100, "Nd" <newz@dragicDELETETHIS.com>
wrote:

>Her er min kode der kontroller om der er en cookie(LoginCheck.asp):
>If Len(Session("password-session")) = "" Then
> Response.Redirect("default.asp")
>End if

Jeg ved ikke, om det er fejlen, men denne If vil jo aldrig blive sand,
da Len('etellerandet') gerne skulle give et tal.

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Anders Lund

Dato : 23-02-03 01:31

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke, om det er fejlen, men denne If vil jo aldrig blive sand,
> da Len('etellerandet') gerne skulle give et tal.

Jo, det er det der er fejlen, i hvert fal efter hvad jeg kan se.

Anders Lund
AndersGED@zaim.dk
fjern geden fra min email adresse