Telefon oplsyning - data?
Fra : Jacob Laue Petersen

Dato : 21-02-03 11:59

Hej gruppe

Jeg tænkte på om der er mulighed for at få leveret et søgeresultatet af en
nummer-søgning som xml eller andre formater? Tilbuder f.eks. TDC dette?

F.eks. som man kan med et vejr-abonnement fra DMI.

Mvh. Jacob Laue Petersen

Fra : Jonas Skafte Jensen

Dato : 21-02-03 22:49

Det her er egentlig ikke et svar - sorry - men et opfølgende spørgsmål...
Det du spørger om, tror jeg, er webservices - læs .NET, SOAP osv. ...
Er der nogen der kender en fortegnelse over danske services?
- Eller bare kender nogen, de kan anbefale...?

~J

Fra : Jakob Andersen

Dato : 22-02-03 15:50

"Jacob Laue Petersen" <jlp@fjern-landbosyd.dk> wrote
> Jeg tænkte på om der er mulighed for at få leveret et søgeresultatet af en
> nummer-søgning som xml eller andre formater? Tilbuder f.eks. TDC dette?

TDC sælger data via <http://www.navneognumre.dk/>, hvis du vil betale nok er
jeg sikker på at du godt kan få en webservice lignende ting.

--
Jakob Andersen