ASP PÅ PC
Fra : Rune Thougaard

Dato : 16-02-03 17:34

hvad skal jeg installere for at kunne se ASP på min pc så jeg slipper for at
lægge det ud på nette hele tiden...??

mvh. Rune Thougaard

Fra : N9

Dato : 16-02-03 18:08

IIS som findes på windows cd'en, men ikke i ME og xp home version.

Fra : Annette

Dato : 16-02-03 18:08

Hej Rune

hvad OS bruger du??

Fra : Rune Thougaard

Dato : 17-02-03 07:55

1. Jeg har XP så kan jeg download det der IS..? hvor?

2. hvad er OS..?

mvh. Rune Thougaard

Hej Rune

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-02-03 11:21

Rune Thougaard skrev:

> 1. Jeg har XP så kan jeg download det der IS..? hvor?

XP Home Edition?

I så fald kan du ikke bruge IIS.

> 2. hvad er OS..?

Forkortelse for operativsystem

NB:
A) Det er meget lettere at læse og besvare dine indlæg hvis du
skriver dine kommentarer neden under det du citerer. Se fx
vejledningen i min signatur.

B) Dit oprindelige indlæg røg automatisk i mit spamfilter. Det
skyldes at du kun har brugt store bogstaver til emnet - noget der
dels er irriterende og dels brugt af mange spammere til at
tydeliggøre deres indlæg. Du har bedre muligheder for at få svar
hvis du ikke råber (at skrive kun med store bogstaver kaldes også
at råbe - se fx følgende side
<http://www.usenet.dk/netikette/larm.html>)
--
Jens Gyldenkærne Clausen