Hvor skal procedurer placeres?
Fra : Snedker

Dato : 16-02-03 02:41

Hvis nu jeg vil lave nogle Subs, hvor i mine asp'er skal de så
placeres?

Benyttes Goto/GoSub i asp/vb-script?

mvh /Snedker
---
Klip det citerede væk, du ikke besvarer
Besvar venligst under det citerede

Fra : Carsten Suurland

Dato : 16-02-03 11:03

"Snedker" <morten@nospam_dbconsult.dk> wrote in message news:jvqt4v89u7g7ofi1rd76s04072hand67tc@4ax.com...
> Hvis nu jeg vil lave nogle Subs, hvor i mine asp'er skal de så
> placeres?
>
> Benyttes Goto/GoSub i asp/vb-script?
>
> mvh /Snedker
[klip]

Generelt er anvendelsen af GoSub IKKE noget der er pænt. Det er forældet syntax.
Rutiner m.v. som du kunne tænkes at bruge i flere asp-sider, placeres i en side for sig som du linker ind i den/de sider hvori
rutinerne skal bruges.

Skal en rutine placeres "in-line" i en asp-side, er der ingen regler for hvor du kan placere denne, men det er dog pænt at holde
rutinerne samlet, f.eks øverst eller nederst i din side.

/Carsten Suurland