Prob med TD
Fra : Snedker

Dato : 15-02-03 02:10

Et lille newbie-spørgsmål:

Jeg har denne:

<TD><INPUT TYPE="text" NAME="txtEmail"></TD>

Hvis Session("LoginFail")="TRUE" vil jeg gerne have en
VALUE på "" (tom), og ellers skal den indsætte hvad der blev indtastet
i første omgang....hvordan skal det se ud?

mvh /Snedker
---
Klip det citerede væk, du ikke besvarer
Besvar venligst under det citerede

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 15-02-03 11:44

"Snedker" <morten@nospam_dbconsult.dk> wrote in message
> [...]
> VALUE på "" (tom), og ellers skal den indsætte hvad der blev indtastet
> i første omgang....hvordan skal det se ud?

<%if Session("LoginFail")="TRUE" then

'hvis du har den form hvorfra der er indtastet paa en anden side saa bruger
du request.form ala dette:

strEmail = request.form("strFormEmail")%>

<TD><INPUT TYPE="text" NAME="txtEmail" value="<%strEmail%>"></TD>

<% else%>

<TD><INPUT TYPE="text" NAME="txtEmail"></TD>

+ resten af koden
<%end if %>

Det kan sikkert kodes lidt pænere,men her er lidt at arbejde med.

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-

http://www.cmnielsen.dk ICQ: 25308942
Destiny is not a matter of chance it is a matter of choice

Fra : Snedker

Dato : 15-02-03 16:32

On Sat, 15 Feb 2003 11:44:05 +0100, "Christian M. Nielsen"
<christian@(REMOVE)cmnielsen(DOT)dk> wrote:

>Det kan sikkert kodes lidt pænere,men her er lidt at arbejde med.

Ja, og tak for det - det var nyttigt.

Lige et lille spørgsmål mere: kan man fortælle at markøren at den skal
stille sig i kassen til indtastning af kodeord?

mvh /Snedker
---

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-02-03 23:17

Snedker skrev:

> Lige et lille spørgsmål mere: kan man fortælle at markøren at
> den skal stille sig i kassen til indtastning af kodeord?

Ja - men det foregår med javascript. Prøv at spørge i
clientsidegruppen (<news:dk.edb.internet.webdesign.clientside>)
--
Jens Gyldenkærne Clausen