Diskussionsforum i ASP
Fra : Ol´ Moonshiner

Dato : 14-02-03 21:29

Jer er total nybegynder i ASP, men hvordan laver man et diskussionsforum,
når jeg har et domæne, hvor webhotellet benytter en ASP-fortolker fra Sun
Microsystems?

Mvh Jens

Fra : TjaZ.dk

Dato : 15-02-03 04:59

Prøv dig frem på:

activedeveloper.dk
asp.dk

her ligger der nogen script som du kan prøve at bruge
eller også kunne du jo starte med at læse http://www.html.dk/tutorials/asp/
så ville du også have en basisviden du skulle bruge.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-02-03 23:20

Ol´ Moonshiner skrev:

> Jer er total nybegynder i ASP, men hvordan laver man et
> diskussionsforum,

Hvis man er total nybegynder gør man klogt i ikke at lave sit eget
forum. Brug et af de færdigudviklede du kan hente på nettet (se fx
de adresser der kom i et andet svar).
--
Jens Gyldenkærne Clausen