asppop3
Fra : Ole Futtrup

Dato : 11-02-03 15:03

Hej jeg mangler en der kan lave en side i asp, som kan modtage, sende og
slette mail online via asppop3 på en windows 2000 server.

Der er selvfølgelig penge i det J men vi skal dog bruge et tilbud inden vi
siger til eller fra.

Hilsen Ole Futtrup

Fra : Carsten Suurland

Dato : 11-02-03 23:50

Hej Ole

Vil du have lavet en skræddersyet DLL der kan sende og modtage via Winsocks,
eller vil du "blot" have en løsning omkring en eksisterende mailkomponent,
f.eks. JMail?

/Carsten Suurland

Fra : Ole Futtrup

Dato : 16-02-03 17:36

Jeg har fundet en gut der laver det til en fornuftig penge tak for
interessen

Hilsen Ole F