Søgning på siden
Fra : Torsten Boye Menzel

Dato : 11-02-03 12:45

Jeg har lige lavet en søge funktion på www.pcsystem.dk og så tænkte jeg på
om der er noget man skal være opmærksom på med den slags, jeg tænker på om
det kan misbruges på nogen måde? Hvordan optimeres den så man kan bruge + i
søgningerne feks kabinet +chieftec giver kun kabinetter af mærket chieftec?

Venligst test søgningen for mig!

--
Torsten Boye Menzel

Kun en tåbe frygter ikke haven.

www.pcsystem.dk
www.menzel.dk
www.counter-academy.dk

Fra : Arne

Dato : 11-02-03 12:49

> Venligst test søgningen for mig!

Jeg søgte på "scsi" - og vupti...der kom en masse scsi-resultater...!!

Måske du skulle skrive scsi i menuen også..??

mvh.

- Arne.

Fra : Torsten Boye Menzel

Dato : 11-02-03 12:55

Doh... pinligt!!

> Jeg søgte på "scsi" - og vupti...der kom en masse scsi-resultater...!!

Det er hermed rettet