VBScript code completion
Fra : Odd Ed

Dato : 06-02-03 21:04

Hej gruppe
Er der nogen der kender en god editor, der har code completion til Visual
Basic Script.
Den må da også gerne have code completion til ASP.

Fra : Jimmy

Dato : 06-02-03 21:15

"Odd Ed" <odded@ofir.dk> wrote in message
> Hej gruppe
> Er der nogen der kender en god editor, der har code completion til Visual
> Basic Script.

Jeg vil klart anbefale Allaire Homesite 4.01!
Jeg ville aldrig overveje andet.
Mange vil nok anbefale dig Visual Studio InterDev, som er en del dyrere.

> Den må da også gerne have code completion til ASP.

Hvordan definerer du ASP?

Mvh
Jimmy

Fra : Odd Ed

Dato : 06-02-03 21:47

Hej Jimmy
Tak for hjælpen, jeg prøver Allaire Homesite 4.01.
Med ASP mener jeg ASP version. 2.0.
En form for hjælp til en nybegynder, så jeg kan se hvilke metoder der er i
Objekterne i ASP.
F.eks. så jeg kan se hvilke metoder der til ADO Connection Objektet, når jeg
skriver Connection.
Jeg har prøvet Dreamweaver MX, men den hjælper ikke ved ovenstående.

Fra : Jimmy

Dato : 06-02-03 21:56

> Hej Jimmy
> Tak for hjælpen, jeg prøver Allaire Homesite 4.01.

Jeg foretrækker den version, men den er senere opgraderet til 4.5+, som var
ændret en del, så jeg ikke syntes den var behagelig længere.

4.01 kan dog være svær at finde, men send mig en mail så kan jeg lægge den
op et sted.

> Med ASP mener jeg ASP version. 2.0.

ASP står for Active Server Pages og inkluderer også andre dynamiske
scriptsprog, som f.eks. PHP.
Visual Basic Script er for de fleste identisk med ASP.

Min pointe er at der ikke er nogen forskel på det du kalder ASP og VB
Script.

Mvh
Jimmy

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-02-03 21:51

Jimmy skrev:

> Jeg vil klart anbefale Allaire Homesite 4.01!
> Jeg ville aldrig overveje andet.

Hvad med Homesite 5.2 . Macromedia har købt Homesite af Allaire,
og selv om der går lige lovlig lang tid mellem opdateringerne er
det bestemt et glimrende program.

NB: Man kan skrive egne ekstramoduler til Homesite - eller bruge
nogle af de utallige der findes online. Websiden
<http://www.wilk4.com/asp4hs/> indeholder masser af nyttige add-
on's til brug med asp, php og asp.net.
--
Jens Gyldenkærne Clausen