Mangler Drivers til Dell netkort
Fra : kim

Dato : 13-03-01 21:14

Jeg har et netkort til min bærbar men mangler driver til den
Hvor kan jeg få fat i driver til den
Det er en Dell Fast Ethernet 10/100 BASE-TX Model 3CCFE575BT-D

Hilsen Kim

Fra : Kristoffer Ryeng

Dato : 13-03-01 21:26

kim wrote:

> Jeg har et netkort til min bærbar men mangler driver til den
> Hvor kan jeg få fat i driver til den
> Det er en Dell Fast Ethernet 10/100 BASE-TX Model 3CCFE575BT-D

Operativsystem?

Ellers er dette et 3Com-kort, så du kan prøve på 3Com sine sider.

http://support.3com.com/infodeli/tools/nic/
--
Mvh,

Kristoffer Ryeng

Fra : Hauge

Dato : 13-03-01 21:31

Hejsa
"kim" <kim7@esenet.dk> wrote in message

> Jeg har et netkort til min bærbar men mangler driver til den
> Hvor kan jeg få fat i driver til den
> Det er en Dell Fast Ethernet 10/100 BASE-TX Model 3CCFE575BT-D

Øhh, hvilket OS? Har du prøvet på Dell's site?

Fx. et kort søgning på www.dell.co.uk gav :

http://support.euro.dell.com/uk/en/filelib/download/index.asp?fileid=R20086

Mvh Hauge

Fra : kim

Dato : 13-03-01 22:17

Jeg har fået fat i driver. Jeg fik dem på www.dell.co.uk
Så jeg siger mange tak for hjælpen

Hilsen Kim

Fra : Kristoffer Ryeng

Dato : 13-03-01 21:31

kim wrote:

> Jeg har et netkort til min bærbar men mangler driver til den
> Hvor kan jeg få fat i driver til den
> Det er en Dell Fast Ethernet 10/100 BASE-TX Model 3CCFE575BT-D

http://support.3com.com/infodeli/tools/nic/3ccfe575b.htm

Hvis du skal legge det inn i Win2k, er det drivere innebygget. Jeg hadde
dette kortet selv...
--
Mvh,

Kristoffer Ryeng