Access til MySQL
Fra : Frank Sørensen

Dato : 04-02-03 14:13

Jeg er ved at blive vanvittig, af at min udbyder cliche.dk ikke vil
konfigurere deres servere ordentligt.
Min access db er under 1 MB og siden har højest 5 besøgende om dagen, men
alligevel får jeg flere gange meddelelsen:

System resources exceeded

Jeg ved godt at der er grænser for hvad en access db kan håndtere, men til
mit formål burde det ikke være nødvendigt at skifte til MySQL, som de påstår
er løsningen og derefter ikke gør noget for at løse mit problem.

Fik et tip af en kammerat om at det kunne være nogle connections og
recordset jeg ikke fik lukket og derved fyldte en slags "buffer" på
serveren. Men jeg gik slavisk min kode igennem og rettede til og det er nu
godt 3 mdr siden og fejlen er ikke forsvundet, faktisk kommer den nu oftere.

Er jeg helt forkert på den når jeg siger at det simpelthen ikke kan være
rigtigt og at fejlen må ligge hos dem?

Min side er http://www.bpfc.dk

MVH
Frank Sørensen

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 04-02-03 15:31

> Er jeg helt forkert på den når jeg siger at det simpelthen ikke kan være
> rigtigt og at fejlen må ligge hos dem?

Det skal nok passe at problemet ligger hos dem. Men prøv at kig på hvor
"meget" du betaler for deres service, så er det svært at klage.

Mvh Mark

Fra : Frank Sørensen

Dato : 04-02-03 15:38

Jeg ved det godt, men kan bare ikke forstille mig at det er særlig meget det
kræver at få det iorden. Og er derfor irriteret over at hver gang jeg
skriver og klager så går der et par dage og så skriver de at fejlen er nu
rettet... Og det er den jo tydeligvis ikke

Mvh Frank

Fra : Carsten Suurland

Dato : 07-02-03 14:29

Hej Frank

Jeg har også cliche... og de er nogle skådfuckere... Men hvad? Man kan vel
ikke forvente så meget for en flad tyver om måneden?

/Carsten Suurland