Re: Formularresultat i CSS
Fra : René Løweneck

Dato : 02-02-03 15:04

Hej Jørgen !

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> wrote in message
news:lq1q3v8ib4u5tp66rh38lfb8t0gpmle30h@4ax.com...

> Det er lidt svært at svare på, når man ikke ved, hvordan det øvrige er
> bygget op. Jeg kan godt se, hvad du vil opnå, men ikke hvad dit
> problem er
> Så prøv med lidt flere oplysninger.

Ok ) siden er opbygget uden frames, tabeller og andet, der er kun anvendt
ren CSS. Alle sider udgøres af 4 filer og alt hentes fra en database. Alt
kan slås til eller fra i en hoveddatabase. Eksterne moduler er funktioner,
der kaldes via en "fremmed" (ikke en af de 4) fil og det er her jeg er rendt
ind i problemer. Resultatet fra disse eksterne filer, kan jeg ikke hitte ud
af at putte ind i tekstfeltet (div class=content).(og samtidig beholde
resten af sidens udseende)

Som du kan se, når man skriver f.eks. "side" i søgefeltet og trykker på søg,
kommer resultatet på en ny side i stedet for inde i tekstfeltet.

Disse eksterne moduler, bl.a. søgning og sitemap, virker iøvrigt godt nok.
Ja, det vil sige at søge funktionen skal jeg lige have puslet lidt mere om.
Den finder og citerer fra sikkerhedssider og det må den naturligvis ikke. Og
så skal jeg have begrænset antal hits pr. side. Men derudover virker det
fint. Sitemap og søgning kommer, såfremt de hver især er tændt, automatisk
frem ved sideantal over 10. Og begge virker også fint i alle sprog. Der er
kun det (LILLE) irriterende problem med placeringen (

Gav det nogen mening ?

Med venlig hilsen

René Løweneck
www.loweneck.dk