Formularresultat i CSS
Fra : René Løweneck

Dato : 02-02-03 11:38

Hej !

Jeg har et (lille) irriterende problem. Jeg har lavet en lille søgeting på
min hjemmeside og den virker for så vidt som den skal. MEN jeg vil
gerne have søgeresultatet ind i tekst feltet, hvor alt andet står. og her er
jeg virkelig låst fast, jeg her prøvet mange sjove måder på at omgå
problemet, men intet har virket indtil nu.

Er der nogen der har et forslag, pleeeeeaaaaase )

Her er adressen til min hjemmeside, så I kan se hvad jeg mener :

http://www.lowesite.dk/skabelon_nyt_websted/

På forhånd tak !

Med venlig hilsen

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : Jørn Andersen

Dato : 02-02-03 12:58

On Sun, 2 Feb 2003 11:37:31 +0100, "René Løweneck" <rene@loweneck.dk>
wrote:

> [...]
>
>Er der nogen der har et forslag, pleeeeeaaaaase )
>
>Her er adressen til min hjemmeside, så I kan se hvad jeg mener :

Hej René,
Det er lidt svært at svare på, når man ikke ved, hvordan det øvrige er
bygget op. Jeg kan godt se, hvad du vil opnå, men ikke hvad dit
problem er
Så prøv med lidt flere oplysninger.

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : René Løweneck

Dato : 02-02-03 17:44

Hej Jørgen !

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> wrote in message
> On Sun, 2 Feb 2003 11:37:31 +0100, "René Løweneck" <rene@loweneck.dk>
> wrote:

Nå, nu kom serveren lige igang igen. Fedt.

--
-----

Med venlig hilsen

René Løweneck