ForAppending
Fra : Thomas Dybdahl osv

Dato : 29-01-03 15:51

Det er sikkert et enormt dumt spørgsmål.
Men hvodan kan det være at denne kode ikke skriver noget som
helst til filen???

Sub OpenTextFileTest
Const ForReading = 1, ForWriting = 2, ForAppending = 8
Dim fso, f
Set f = fso.OpenTextFile("testfile.txt", ForAppending, True)
f.Write "Hello world!"
f.Close
End Sub

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-01-03 16:41

Thomas Dybdahl osv skrev:

> Det er sikkert et enormt dumt spørgsmål.

Nej - men det burde være placeret i den oprindelige tråd ("Write
i bunden af text fil"). Der er ikke nogen grund til at starte en
ny tråd når det stadig er samme problem.

> Men hvodan kan det være at denne kode ikke skriver noget som
> helst til filen???

Har du læst mit svar i den oprindelige tråd?

(linket virker desværre nok ikke på html.dk)

Du skal kalde sub'en før der sker noget. Alternativt kan du blot
fjerne Sub... og End Sub-linjerne - så kører koden der hvor den
står.
--
Jens Gyldenkærne Clausen