Mange CC udfald?
Fra : Frans Meyer

Dato : 11-03-03 11:58

Hej!

På Hundige central har vi oplevet mange, og nogle gange lange, udfald på CyberCity ADSL - den sidste uges tid - fx var vi idag offlline fra kl. 6.27 til 11.24 - andre der oplever det?

Det er deres erhvervs produkt.

Jeg har prøvet at kontakte support pr. tlf., men fik ikke respons - så har jeg prøvet pr. email - og fået svar om at de beklager og at vi vil høre nærmere fra en chef..... hvilket endnu ikke er sket.

vh
Frans

Fra : Trolle007

Dato : 11-03-03 13:07

Hej Frans

Jeg sidder på CC Ryvang centralen og har ingen problemer haft overhovedet ! Jeg vil da klart foreslå
du ringer til dem igen - de plejer at være ret gode og hurtige til at hælpe.
--
/Trolle007
Direct mail: please remove "FJERNDETTE" from email.