Har TDC problemer i Aalborg/Jylland i dag?
Fra : Flemming Joensson

Dato : 04-03-03 13:03

Jeg sidder på Aalborg Universitet og plejer at logge ind på min Windows XP
maskine derhjemme gennem en SSH tunnel. I dag har det dog været ret
ustabilt, og jeg mister forbindelsen ofte... Jeg plejer fint at kunne have
den kørende i mange timer uden at miste forbindelsen, så jeg vil gerne lige
vide om TDC har problemer i Aalborg i dag?

Jeg har kigget på driftstatus på tdconline, men der står intet om
Aalborg/Jylland.

Et af mine gruppemedlemmer har Cybercity og han har været logget ind på
samme måde på hans maskine derhjemme og han har ikke mistet forbindelsen på
noget tidspunkt i dag - så derfor tror jeg ikke det er Universitetets linje
der er problemet.

Jeg har tjekket min maskine og den kører stabilt - så jeg ved ikke helt
hvad problemet skulle være hvis ikke det er hos TDC.

Er der andre der har problemer med TDC forbindelser i dag?

Mvh.
Flemming

PS: Jeg ville have postet dette i TDC's interne gruppe, men sidder som sagt
på universitetet og kan ikke få forbindelse til min hjemmepc, og kan derfor
ikke få adgang til de interne grupper. Når jeg får hul igennem igen, poster
jeg også derinde.

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 04-03-03 15:31

On Tue, 4 Mar 2003 12:03:06 +0000 (UTC), Flemming Joensson wrote:
> [...]
> vide om TDC har problemer i Aalborg i dag?
>
> Jeg har kigget på driftstatus på tdconline, men der står intet om

Det skyldes en fejlkonfiguration som nu er rettet.

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];
ZX-9R

Fra : Flemming Joensson

Dato : 04-03-03 17:18

Michael Lyngbøl <lyngbol@wheel.dk> wrote in

> Det skyldes en fejlkonfiguration som nu er rettet.

Ok, hvor ved du det fra?

Mvh.
Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 04-03-03 20:26

On Tue, 4 Mar 2003 16:17:59 +0000 (UTC), Flemming Joensson wrote:

> Ok, hvor ved du det fra?

Fordi jeg rettede fejlen.

Fra : No1

Dato : 04-03-03 21:14

> Fordi jeg rettede fejlen.

Hehe, rimelig overbevisende svar

Fra : Flemming Joensson

Dato : 05-03-03 00:59

"No1" <cccccccccc@nonexisting.doooooomain.com> wrote in

> Hehe, rimelig overbevisende svar

Ja, det må man sige ;)

Mvh.
Flemming

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 04-03-03 21:15

"Michael Lyngbøl" <lyngbol@wheel.dk> wrote in message

> Fordi jeg rettede fejlen.

Har i ikke en liste i sender den slags ud på?

\MK

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 05-03-03 00:30

On Tue, 4 Mar 2003 21:15:03 +0100, Morten Klostergaard wrote:

> Har i ikke en liste i sender den slags ud på?

Ikke denne type af fejl.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 05-03-03 01:06

Michael Lyngbøl <lyngbol@wheel.dk> wrote in

> Fordi jeg rettede fejlen.

Hehe :)
Ja, ok det må siges at være førstehåndsviden for dig så. Jeg ville bare
lige være sikker på det ikke var et gæt, og det i virkeligheden var
noget helt andet.

Men siden du har adgang til at lave sådanne problemer og rette dem, så
gætter jeg på du nok ved hvad det går ud på ;)

Tak for svaret.

Mvh.
Flemming

PS: Nu ved jeg godt at Morten Klostergaard har spurgt til om der findes
en liste, og du svarede at sådanne problemer ikke kommer på listen. Kan
man se/få fat på denne kategori af problemer andre steder? (News, IRC,
Telefon eller noget helt tredje)? Eller må vi bare ty til dette forum
(eller tele.internet.adsl) hvis der er problemer og vi ikke kan se
noget på tdconline?

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 05-03-03 20:37

On Wed, 5 Mar 2003 00:05:48 +0000 (UTC), Flemming Joensson wrote:

> [...]
> Telefon eller noget helt tredje)? Eller må vi bare ty til dette forum
> (eller tele.internet.adsl) hvis der er problemer og vi ikke kan se

Kundeservice er den officielle indgang hvis man ønsker at fejlmelde
problemer.

(men tele.internet er altid et godt sted)

Fra : Per

Dato : 04-03-03 16:13

"Flemming Joensson" <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> hvad problemet skulle være hvis ikke det er hos TDC.
>
> Er der andre der har problemer med TDC forbindelser i dag?

Jeg har ikke kunnet logge på hele dagen, men det skyldes sgu nok svinet er
gået ned..